Espai de trobada d'exalumnes

La Maria Llorenç Arbonès és la directora i copropietària de l'escola bressol Petit món, de Palamós. Ella és exalumna de l'escola i ens explica amb més detall el seu projecte:

Petit món és una escola bressol privada de 0 a 3 anys, on els infants comencen a fer els seus primers passos de socialització entre iguals i els ajudem en el seu creixement individual i respectuós en tots els àmbits. Desenvolupem el treball cooperatiu a través del joc i activitats semi dirigides.

Podeu posar-vos en contacte amb ella a través del correu electrònic:

En Marc Xicoira, exalumne de l'escola, ens proposa el següent projecte professional.

Una empresa de disseny multimèdia, que treballa amb foto, vídeo, web, disseny gràfic.

Per conèixer-ne més informació, cliqueu a l'enllaç de la web i podeu contactar amb la persona de contacte: Regina Robert.