Cambridge Exams Secundària

Exàmens de Cambridge per adolescents

Exàmens de Cambridge per a escoles: KEY, Preliminary & FIRST for schools

Continuem el camí per aprendre anglès a secundària, pas a pas.

Aquestes qualificacions estan dissenyades específicament per a estudiants en edat escolar, donant-los fites regulars per mantenir-los motivats.

Per què fer un examen de Cambridge?

En aquesta categoria hi ha 5 nivells d'exàmens dirigits als alumnes de secundària.

Es tracta dels exàmens des de l'A2 fins el C2. A la nostra escola oferim la possibilitat que els nostres alumnes obtinguin els nivells A2, B1 i B2.

A2 KEY for schools

A2 KEY és una qualificació de nivell bàsic que prova que pots comunicar-te en anglès en situacions simples si quotidianes. Amb aquest títol tindràs la confiança per abordar els exàmens de nivell superior com B1 Preliminary y B2 FIRST.

L'examen consta de 3 parts:

B1 Preliminary for schools

B1 Preliminary és l'examen que demostra que domines els aspectes fonamentals de la llengua anglesa. Demostra que tens les destreses necessàries per a un ús quotidià.

L'examen consta de 4 parts:

B2 First for schools

B2 FIRST està reconegut per milers d’empreses i institucions educatives arreu del món. Una qualificació de B2 FIRST demostra que tens les habilitats lingüístiques per cursar estudis impartit en l’anglès o viure i treballar de manera independent en un país de parla anglesa.

L'examen consta de 4 parts:

Preguntes freqüents

Els exàmens són obligatoris?

No. Els exàmens són opcionals pels alumnes de Secundària. La professora d’anglès decidirà el nivell de cada alumne/a.

On es fan els exàmens?

Els exàmens tindran lloc a Palafrugell. Es fan a través del Centre d'Exàmens Girona.

A2 KEY   juny de 2024

B1 PET     juny de 2024

B2 FIRST     juny de 2024

*Hi ha possibilitat de fer C1 Advanced

Han de fer classes extres?

Hi haurà classes de preparació pels exàmens A1 KEY, B1 PET i B2 FIRST (data per confirmar). Els alumnes tindran accés a materials de preparació.

Què passa si el meu fill no vol fer l'examen?

Cap problema. Tots els alumnes faran el mateix treball a la classe d’anglès.

El meu fill ha de fer tots els nivells o pot fer directament el B2 First?

Sí, i tant! És possible presentar-se a qualsevol dels exàmens sense haver fet cap examen previ. Tanmateix, és molt recomanable començar amb Young Learners o amb A2 KEY i treballar cap amunt. Els exàmens estan dissenyats per ser progressius i els estudiants que comencen en nivells inferiors estan millor preparats per als exàmens més avançats. Aprendre una llengua és com aprendre un esport. Com més entrenes, millors resultats.

Quant costen els exàmens?

A2 KEY  102,00 euros

B1 Preliminary  110,00 euros

B2 FIRST 203,00 euros

Aquest és el cost de l'examen. No hi ha altres costos de preparació ni de materials.

Fins quan puc inscriure el meu fill/lla?

Primer, haureu de completar aquest formulari i, a continuació, us indicarem l’examen adequat al nivell del vostre fill/a.

Després, us enviarem instruccions per completar la inscripció i el pagament.

Les inscripcions i el pagament s’han de fer efectives abans del dia 10 de Maig de 2024.