Cambridge Exams

Exàmens de Cambridge per a nens i nenes de primària

Els exàmens Cambridge English Young Learners són el primer pas en l'aprenentatge de l'anglès i motiven els alumnes perquè aprenguin aquesta llengua.

Aquestes proves han estat dissenyades perquè resultin divertides i motivadores per encaminar-los cap a un futur millor.

Per què fer un examen de Young Learners?

Hi ha diverses raons per fer un examen d'aquest tipus, però entre les més importants es troben les següents:

Els nivells de Young Learners

En aquesta categoria hi ha 3 nivells d'exàmens divertits i motivadors dirigits a nens d’entre 7 i 12 anys.

Es tracta de:

Pre A1 Starters, A1 Movers i A2 Flyers, que permeten a l'alumne seguir un camí marcat per progressar en l'aprenentatge de l'anglès.

Pre A1 Starters

Es tracta del primer examen dins de la gamma de Young Learners. Pel que fa a les seves característiques, és una prova divertida que ajuda els petits a fer els primers passos en l'aprenentatge de l'anglès.

A1 Movers

A1 Movers és la segona prova d'aquesta gamma. Es tracta d'un examen basat en activitats amb múltiples opcions, fet que incentiva l'aprenentatge dels nens.

A2 Flyers

Aquesta és l'última prova creada per als petits. Aquests exàmens enforteixen la confiança dels alumnes de primària i senten les bases del seu futur èxit en la llengua anglesa.

A2 Flyers acosta els candidats cap als exàmens de nivell superior.

Preguntes freqüents

Els exàmens són obligatoris?

No. Els exàmens són opcionals pels alumnes a partir de 3r. de primària. La professora d’anglès decidirà el nivell de cada alumne/a.

On es fan els exàmens?

Els exàmens tindran lloc a l'Escola Sant Jordi el dimarts 11 de juny de 2024 a la tarda (15h-17h). Es fan a través del Centre d'Exàmens Girona.

Han de fer classes extres?

Hi haurà classes de preparació pels exàmens el dimecres 5,  dijous 6 i dilluns 10 de juny (15h-17h). Els alumnes tindran accés a materials de preparació.

Què passa si el meu fill no vol fer l'examen?

Cap problema. Tots els alumnes faran el mateix treball a la classe d’anglès.

Quant costen els exàmens?

Starters:  64 euros

Movers:   66 euros

Flyers:     68 euros

Aquest és el cost de l'examen, no s'incrementa per la preparació ni els materials.

Fins quan puc inscriure el meu fill/a?

Primer, haureu de completar aquest formulari i, a continuació, us indicarem quin és l’examen adequat al nivell del vostre fill/a. Després, us enviarem instruccions per completar la inscripció i el pagament.

Les inscripcions i el pagament s’han de fer efectius abans del dia 10 de Maig de 2024.