Qui som?

Apostem per una escola de les famílies i amb les famílies .

SOM PROPERS

La nostra escola és PROPERA. Ens caracteritza el tracte personal i proper que establim amb els alumnes i les famílies. La relació família-escola és clau pel bon desenvolupament de tots els infants.

SOM UN EQUIP

Som una escola familiar. Mestres, professors, infants i pares junts formem un gran EQUIP. Tots i totes treballem per a una educació integral de tots els nens i nenes.

SOM COMPROMÍS

Cada alumne és diferent i això és la riquesa de l'escola. Eduquem per a cada un, tenint en compte les seves individualitats. Estem COMPROMESOS en el seu creixement i en el seu aprenentatge.

SOM FUTUR

Treballem per al seu FUTUR. Volem que els nostres nens i nenes puguin tenir un futur millor, per això potenciem valors com l'esforç, l'empatia, el sentit crític, el respecte, la responsabilitat, el diàleg...