Menjador

L'espai de menjador és un servei que l'escola ofereix a les famílies que necessiten que els seus fills i les seves filles siguin atesos durant el migdia. És un espai on també s'aprofita per treballar els hàbits i on l'alumnat viu un procés d'aprenentatge constant.

L'equip de menjador és propi de l'escola i està format per la Carmina, la Raquel i la Carme. Es serveix els alumnes de manera individualitzada i s'utilitza aigua envasada. En l'espai menjador diferenciem dos tipus d'àmbit: l'àmbit alimentari (menjador) i l'àmbit de lleure (pati).

Aquest servei és gestionat pel Consell Comarcal del Baix Empordà i coordinat per l'escola quan a inscripcions, baixes, modificacions, monitoratge i funcionament global.

Els preus del menú són de 7 € (primària i secundària) i 8,30 € (infantil). El pagament s'ha de fer a consergeria abans de 2/4 de 10 del matí. No s'acceptarà reserva del servei més tard de 3/4 de 10, hora que es realitza la comanda al càtering. Si l'alumne hagués d'arribar tard a l'escola i fer-ne ús, es pot trucar per telèfon a l'escola per apuntar l'alumne/a al menjador.

L'escola gestiona també els ajuts econòmics individuals que ofereix el Consell Comarcal del Baix Empordà per a les famílies que s'hi puguin acollir. Aquests ajuts es sol·liciten entre maig i juny per al curs següent (Ajuts econòmics).

Vols saber més sobre Càtering Vilanova?

El càtering contractat pel Consell Comarcal és Càtering Vilanova, empresa amb més de 40 anys d'experiència en el sector. Aquesta empresa s'encarrega de confeccionar els menús mensuals, supervisats sempre per un equip de nutricionistes. Tots els menús i plats estan elaborats amb matèries primeres de proveïdors de proximitat de primera qualitat. Càtering Vilanova ofereix una cuina mediterrània, equilibrada i variada. Hi ha menús adaptats a les diferents tipologies d'al·lèrgies i intoleràncies alimentàries.

Menú març.pdf

Menú menjador (març 2021)

Menú celíac març.pdf

Menú menjador celíac (març 2021)