Els nostres valors

Cada alumne és diferent i això és la riquesa de l'escola.

En som conscients i per això eduquem per a cada un, tenint en compte les seves individualitats. Volem que cada alumne se senti important. Li fem costat en el seu creixement i en el seu aprenentatge. Les tutories grupals i individuals són espais imprescindibles al servei d'una educació integral.

EDUCACIÓ EN VALORS

Fomentem les capacitats que permeten a l'alumnat viure plenament i contribuir al benestar dels qui els envolten, a la convivència, al respecte dels drets de les persones i a l'assoliment d'unes condicions de vida dignes per a tothom.

HABILITATS PER A LA VIDA

Treballem la comunicació interpersonal, l'empatia, la presa de decisions, el pensament crític, l'autoestima, la gestió d'emocions i de sentiments com habilitats per a una salut física i emocional.

HÀBITS SALUDABLES

Fomentem l'adquisició de conductes i comportaments que afavoreixen el nostre benestar físic, mental i social.

TREBALL COOPERATIU

Els alumnes treballen en grups cooperatius per aprendre a resoldre objectius i reptes col·lectius des de la col·laboració, cooperació i ben entesa.

PENSAMENT CRÍTIC

Despertem el pensament crític, la capacitat per fer-se preguntes i resoldre problemes.

IMPLICACIÓ SOCIAL

Formem alumnes compromesos amb la societat que ens envolta. Volem contribuir a una societat oberta, dialogant, tolerant i implicada amb els reptes actuals i mirant cap al futur.

CONSTRUCCIÓ PERSONAL

Ajudem els alumnes a formar-se durant el seu procés de construcció personal. Diversitat, inclusió i empatia.

CULTURA DE L'ESFORÇ

Encoratgem els alumnes perquè s'esforcin a aconseguir els seus objectius. Fomentem el treball, l'esforç i la superació personal.