Qui som?
Qui som?
El nostre nom és Sant Jordi Robòtic's, un equip de robòtica, format per cinc joves de 15 anys que estan cursant l'últim any d'Educació Secundària Obligatòria a l'escola Sant Jordi de Palafrugell. Cada setmana ens trobem a l'optativa que ens ofereix l'escola i també ens reunim fora d'hora a l'escola amb l'objectiu de la recerca de millora constant del robot i la seva programació.
Durant el cap de setmana del 28 i 1 de març vam participar a la Final Nacional d'Espanya de VEX VRC Competition a Terrasa, organitzada per l'escola Vedruna. Allà el nostre robot va fer un paper excel·lent a la categoria Middle School, que ens ha donat l'oportunitat de participar a la Final Mundial de VEX Robotics, la competició més gran de robòtica educativa del món, que aquest any es celebrarà a finals d'abril a Saint Louis, Misuri (USA).
Actualment, el nostre propòsit és aconseguir el finançament necessari per poder viatjar als Estats Units i així gaudir de l'oportunitat única d'estar entre els millors del món i poder continuar aprenent i compartir la nostra experiència amb els diferents equips de la nostra escola, població, província.... D'aquesta manera podrem continuar creant una comunitat més gran. Per Per aquest motiu, hem iniciat una una campanya d'esponsorització a les nostres xarxes socials i a la pàgina web amb la qual volem donar a conèixer el nostre projecte i obtenir els patrocinadors i l'ajuda necessària per poder fer aquest gran viatge als VEX WORLDS 2026.