Cambridge Exams Secundària

Exàmens de Cambridge per adolescents

Exàmens de Cambridge per a escoles: KEY, Preliminary & FIRST for schools

Continuem el camí per aprendre anglès a secundària, pas a pas.

Aquestes qualificacions estan dissenyades específicament per a estudiants en edat escolar, donant-los fites regulars per mantenir-los motivats.

Per què fer un examen de Cambridge?

• Proporcionen una base sòlida i un marc d'aprenentatge per ajudar els adolescents a guanyar confiança i millorar les seves habilitats en anglès.

• Aprendre anglès és més que exàmens i notes. Es tracta de tenir la confiança per comunicar-se i accedir a una vida d'experiències i oportunitats enriquidores.

• Les qualificacions de Cambridge English són una marca d'excel·lència, acceptades i de confiança per milers d'organitzacions d'arreu del món.

• Les qualificacions de Cambridge English són exàmens en profunditat que fan que l'aprenentatge de l'anglès sigui agradable, efectiu i gratificant.

En aquesta categoria hi ha 5 nivells d'exàmens dirigits als alumnes de secundària.

Es tracta dels exàmens des de l'A2 fins el C2. A la nostra escola oferim la possibilitat que els nostres alumnes obtinguin els nivells A2, B1 i B2.

A2 KEY for schools

A2 KEY és una qualificació de nivell bàsic que prova que pots comunicar-te en anglès en situacions simples si quotidianes. Amb aquest títol tindràs la confiança per abordar els exàmens de nivell superior com B1 Preliminary y B2 FIRST.

L'examen consta de 3 parts:

• Listening (30 min approx)

• Reading/writing (1 hr)

• Speaking (10 min per parella)

B1 Preliminary for schools

B1 Preliminary és l'examen que demostra que domines els aspectes fonamentals de la llengua anglesa. Demostra que tens les destreses necessàries per a un ús quotidià.

L'examen consta de 4 parts:

• Listening (30 min approx)

• Reading (45 min)

• Writing (45 min)

• Speaking (12 min per parella)

B2 First for schools

B2 FIRST està reconegut per milers d’empreses i institucions educatives arreu del món. Una qualificació de B2 FIRST demostra que tens les habilitats lingüístiques per cursar estudis impartit en l’anglès o viure i treballar de manera independent en un país de parla anglesa.

L'examen consta de 4 parts:

• Listening (40 min approx)

• Reading & Use of English (1 hr 15 min)

• Writing (1 hour 20 min)

• Speaking (14 min per parella)

Preguntes freqüents

Els exàmens són obligatoris?

No. Els exàmens són opcionals pels alumnes de Secundària. La professora d’anglès decidirà el nivell de cada alumne/a.

On es fan els exàmens?

Els exàmens tindran lloc al Col.legi Sant Jordi. Es fan a través del Centre d'Exàmens Girona.

A2 KEY 29 de juny de 2022

B1 PET 29 de juny de 2022

B2 FIRST juny de 2022 (per confirmar)

Han de fer classes extres?

Hi haurà classes de preparació pels exàmens A1 KEY y B1 PET el dilluns 27 de juny i el dimarts 28 de juny. Els alumnes tindran accés a materials de preparació.

*B2 FIRST per confirmar

Què passa si el meu fill no vol fer l'examen?

Cap problema. Tots els alumnes faran el mateix treball a la classe d’anglès.

El meu fill ha de fer tots els nivells o pot fer directament el B2 First?

Sí, i tant! És possible presentar-se a qualsevol dels exàmens sense haver fet cap examen previ. Tanmateix, és molt recomanable començar amb Young Learners o amb A2 KEY i treballar cap amunt. Els exàmens estan dissenyats per ser progressius i els estudiants que comencen en nivells inferiors estan millor preparats per als exàmens més avançats. Aprendre una llengua és com aprendre un esport. Com més entrenes, millors resultats.

Quant costen els exàmens?

A2 KEY 96,50 euros

B1 Preliminary 104,50 euros

B2 FIRST 192,00 euros

Aquest és el cost de l'examen. No hi ha altres costos de preparació ni de materials.

Fins quan puc inscriure el meu fill/lla?

Primer, haureu de completar aquest formulari i, a continuació, us indicarem l’examen adequat al nivell del vostre fill.

Després, us enviarem instruccions per completar la inscripció i el pagament.

Les inscripcions i el pagament s’han de fer efectives abans del dia 6 de Maig de 2022.