Un món de contes

Les aventures que ens proporcionen els contes i els àlbums il·lustrats donen eines als nens i a les nenes per esdevenir petits, o potser grans, lectors i escriptors.

EXPRESSIÓ ORAL I ROTLLANA

La llengua oral, tant a parlada com escoltada, ajuda els nens i les nenes a formar-se en la competència lingüística. A la rotllana els infants expliquen les seves vivències i les comparteixen amb els altres. La rotllana és l'àgora de les aules d'infantil.

TREBALL DEL NOM

A P3 el reconeixement del propi nom i el dels altres esdevé el punt de partida de la llengua escrita. Poder escriure el propi nom els engresca enormement i els desperta la curiositat pel text. L'entorn se'ls presenta ric de text escrit.

TEXT LLIURE

A partir de P4 i molt intensament a P5, el text creatiu i lliure esdevé un mitjà de comunicació important. Els nens i les nenes evolucionen en l'escriptura per acabar l'etapa d'infantil escrivint textos amb ortografia espontània

ENGLISH

Des de P3 els nens s'endinsen en la llengua anglesa a través d'uns personatges que els acompanyen durant l'etapa d'infantil. Una mestra nativa els ofereix un model òptim de llengua oral i els convida a expressar-se en anglès.