M'agradaria tenir...

En aquest FORMULARI podràs demanar una mascareta de la nostra escola dissenyada i confeccionada per HanaMask www.hanamask.es, una família del nostre centre.

És una mascareta hidròfuga, reutilitzable i certificada. Manté les seves característiques de protecció fins a 50 rentats. Es pot incorporar un filtre homologat equivalent a FFP2.

Hi ha tres talles disponible: S, M i L. La talla XS es recomana per als alumnes d’infantil, la talla S per als alumnes de primària, i la talla M o L per als més grans, de secundària.

El seu preu és de 9€.

No es poden realitzar devolucions

Els alumnes de l’escola hem volgut col·laborar en aquesta Marató contra la Covid-19 que ens afecta a tots i totes.

Cada curs, de P3 fins a 4t d’ESO, ha escrit el seu conte sota la temàtica del maleït virus amb què hem de conviure a diari. Entre tots hem pensat la història, l’hem escrit i l’hem il·lustrat.

Moltes gràcies per ajudar-nos a fer que el nostre granet de sorra contra la Covid-19 sigui més gros comprant aquest recull de contes.