Educació Secundària

Aquesta etapa coincideix amb l'etapa vital de l'adolescència, per això fem de l'acció tutorial l'eix principal. Acompanyem i assessorem els nois i les noies en tot el seu procés d'aprenentatge.

Durant l'ESO els alumnes es formen en noves tecnologies, en humanitats, en ciències, en llengües, en matemàtiques, en arts... però també, i gràcies a l'acompanyament dels docents i de vosaltres: pares i mares, es formen com a persones per poder exercir els seus drets i deures com a ciutadants i ciutadanes. Aprenem a respectar i a valorar la societat en tota la seva diversitat.

ACOMPANYAMENT INTEGRAL

Portem a terme un acompanyament educatiu en els canvis propis de l'adolescència.

APRENENTATGE HÍBRID

Facilitem l'aprenentatge cooperatiu i col·laboratiu amb el suport del chromebook, com a eina educativa que apropa l'alumnat cap a l'ensenyament multimèdia basat en els recursos TIC, però sense deixar de banda recursos i tècniques de sempre.

INTINERARIS

Oferim itineraris que s'adapten a les necessitats pròpies de cada alumne/a.

ORIENTACIÓ PROFESSIONAL

Ens dediquem a l'orientació i assessorament de les sortides professionals en finalitzar l'etapa d'ESO.

Exàmens de Cambridge per a escoles: KEY, Preliminary & FIRST for schools

Continuem el camí per aprendre anglès a secundària, pas a pas.

Aquestes qualificacions estan dissenyades específicament per a estudiants en edat escolar, donant-los fites regulars per mantenir-los motivats.

El Diploma Dual®

Oferim als nostres alumnes la possibilitat d'obtenir 2 titulacions de batxillerat: la pròpia de Catalunya i l’American High School Diplom Més informació...