Lazarus

A l'escola, ens preocupa el contingut que consumeixen els alumnes a la xarxa d'internet, ja que en alguns casos no és adequat per a la seva edat.

Tots els dispositius chromebooks, comprats a través de l'escola, tenen instal·lada l'aplicació Lazarus, per tal de vetllar per una educació digital de qualitat i que els nostres alumnes aprenguin a fer un ús responsable dels seus dispositius.

Aquesta aplicació està activada als dispositius chromebooks que tenen els vostres fills/es i podem tenir més informació de les conductes inadequades tant a l'aula com a casa.

Així que amb eines com aquestes procurem ajudar-nos mútuament, família i escola, per fer un seguiment i acompanyament de l'ús que els alumnes fan del seu dispositiu.

ACCÉS A LAZARUS

Accedir al vostre compte Lazarus com a pares i mares

🡫🡫

ENLLAÇ AL LAZARUS

Per accedir-hi cliqueu l'opció de "Accede con Google" i seleccioneu el correu electrònic de l'escola amb la vostra contrasenya.

QUÈ PERMET EL LAZARUS A LES FAMÍLIES?

Un cop dins, podeu fer les següents accions (vídeos tutorials):

Activar o desactivar l'accés a internet

Bloquejar o permetre algunes pàgines web

Filtratge personal

Filtratge youtube

Programar tasques

Informe de l'activitat del dispositiu

Visualització de pantalla

IMT informació chrome