Intercanvi àrea de francès

10-02-2020

Enguany des de l’àrea de francès  s’ha organitzat un intercanvi amb alumnes procedents d’una escola francesa de la ciutat de Tourcoing, situada al nord-est de França.

Els esmentats nois i noies són estudiants d’espanyol i van venir  a l’escola per tal d’interactuar amb els alumnes que han escollit la llengua francesa com a assignatura optativa i així uns i altres poden progressar i aprendre l’idioma i la cultura dels països respectius.

Els estudiants francesos van arribar  a Palafrugell el dia 03-02-2020 i van marxar el dia 07-02-2020. Van ser acollits a casa de les famílies dels estudiants de francès, que d’aquí a molt poc,  aniran a Tourcoing des del dia 02-03-2020 al dia 06-03-2020.

La seva estada a Palafrugell va ser molt profitosa. Van participar a diferents classes a l’escola i van visitar els llocs més típics i emblemàtics del poble:  La Fundació Pla, El Museu del Suro, les platges, camins de Ronda, la fàbrica de suro Bon Tap, el mercat i, finalment, van anar a Port Lligat, Cadaqués i Figueres on vam  visitar el Museu Dalí.

Uns i altres molt emocionats van acomiadar-se esperant retrobar-se d’aquí a molt poc a Tourcoing.

Xarxes socials: