Ara més que mai, l'escola al teu costat!

23-03-2020

Benvolgudes famílies,

Des del dia que es va iniciar el confinament, l'escola va començar a treballar amb els seus alumnes gràcies al projecte Google GSuite, a la plataforma clickedu i al programa "Ensenyar amb les noves tecnologies" que vam implementar ja fa quatre cursos.
Mantenim el contacte de forma directa o a través dels pares i mares per tal que el curs pugui anar avançant. Parlem amb els nostres alumnes a través el classroom, correus o l'aplicació del hangouts. I és que encara que ens hem de quedar a casa, no ho farem sense treballar.
Perquè per a nosaltres, els nostres alumnes són el més important.

Animem a tots els alumnes i les seves famílies a seguir treballant. a comunicar-vos amb els vostres mestres i tutors, alhora que us volem donar les gràcies per l'esforç que esteu fent.

Tot l'equip docent us volem animar a seguir les indicacions que la Generalitat ens dicta, així com fer el confinament el màxim de rigorós per tal que la situació es normalitzi en el mínim temps possible.

Moltes gràcies pel vostre esforç i comprensió.

Xarxes socials:

Arxius: